با آمدن موتور جديدي كه تماماً آلومينيمي و حجم آن ۲۱۵ اينچ مربع بوده و توان ۱۵۵ اسب بخار را داشت، مدلهاي سال ۱۹۶۱ كوچكتر شدند. تقاضا براي اتومبيلهاي پر قدرت، باعث شد كه موتورهاي بزرگ وي۸ در مدلهايي مثل بيوك ريويرا به كار رفته و با استراتژيهاي جيام خصوصيات منحصربهفرد اين خودرو، از دست برود و بسياري از قطعات خودروها به صورت اشتراكي در آمد.
پس از آغاز بحران نفت، ديگر كسي به قدرت خودروها توجه نميكرد و مديران بيوك نيز همانند ساير خودروسازها، به فكر ساخت خودروهاي كممصرف افتادند. به دليل آن كه در آن سالها، مهمترين محرك خريد، مصرف پائين بنزين بود، در سال ۱۹۷۵ كاتاليزور بهصورت استاندارد درآمد و موتورها كوچك شدند، سپس يك مدل وي۶ مجدداً توليد شد؛ در حالي كه موتورهاي چهار سيلندر هنوز روي مدلهاي ارزان بيوك اسكايلارك عرضه ميشدند، اولين موتور ديزلي بيوك در سال ۱۹۸۰ توليد شد.
جمعه ۲۰ مرداد ۹۶ | ۱۸:۵۳ ۱۲۲ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است