از ۱۹۳۰ تا ۱۹۶۰

بيوك را بيشتر بشناسيم

شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

از ۱۹۳۰ تا ۱۹۶۰

۱۰۲ بازديد

در دهه ۱۹۳۰ موتورهاي ۸ سيلندري عرضه شد، كه آن‌ها را براي تمامي مدل‌ها به كار گرفتند، اما در سال ۱۹۳۱ سير تكامل بيوك از طرف جي‌ام، شكل كاملاً جديدي به خود گرفت و محصولات خود را بطور كامل، طبق درخواست جنرال موتورز توليد مي‌كرد. مدل‌هاي برتر بيوك در آن سال‌ها، بيوك رودمستر و بيوك ليميتد بودند و مدل بيوك سنچري از سال ۱۹۳۵ به دليل موتور قوي‌تر و اتاق جادارتر، همچنين نرمي خاصش، پس از استاندارد شدن گيربكس آن، به توليد انبوه رسيد.

بيوك در سال ۱۹۳۹ به عنوان اولين شركت خودروسازي، چراغ‌هاي راهنما را ابداع و روي اتومبيل‌هاي خود نصب كرد. بعد از جنگ جهاني دوم، بار ديگر، طراحي و ساخت موتورهاي هشت سيلندر از سر گرفته شد.

در سال ۱۹۴۸ اولين گيربكس دو دنده‌اي توليد گشت و با طراحي و ساخت مدل جديدي به نام بيوك ريويرا، تحول جديدي در كمپاني بيوك آغاز گرديد. مدل بيوك رودمستر نيز داراي موتور ۸ سيلندر و ۱۸۸ اسب بخار شد، سپس در سال ۱۹۵۴ اين موتور به شكل استاندارد درآمد.

در سال ۱۹۵۷ مدل پر فروش بيوك، مدل بيوك سنچري بود، كه قدرت آن از چند مدل وي۸ گرفته مي‌شد. بيوك در سال ۱۹۵۸ با افت مالي مواجه و دچار مشكلاتي براي ادامه كار شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.